تکنولوژی های ارتباطی

گزارش جلسه هفتم

شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ


گزارش جلسه هفتم





سلام

گزارش جلسه هفتم را با شور و شعف بیشتری آغاز میکنیم چون که در این هفته اسم کاندید های تایید صلاحیت شده از طرف شورای نگهبان برای انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد و به همین علت مباحث سیاسی در اکثر محافل نقل مجلس شده هرچند که بنده از طعم این نقل خیلی خاص خوشم نمی آید ولی به جز صبر چاره چیست.

خلاصه که کلاس ما هم با همین حرفا شروع شد و استاد از بچه ها راجع به اینکه به چه کسی رای خواهند داد پرس و جو کردند.(بنا به دلایل امنیتی دیگه ادامه نمیدم)........


بس از اتمام گفت و گو های سیاسی

استاد به بنده گفتن بیا پای تخته و در باب برنامه Trello برای بچه ها صحبت کن پس از اینکه من اطلاعاتی درباره ی این برنامه دادم استاد به طور مفصل تر و عملی نحوه کارکردن با این برنامه را آموزش دادند و زمان باقی مانده را به تمرین و آزمون گرفتن تایپ 10 انگشتی از بچه ها اختصاص دادند.


در پایان کلاس استاد خواستار این شدند که ما بیشتر با برنامه  pinterest  آشنا شویم و در این باره برای جلسه بعد اطلاعات کسب کنیم.

۹۶/۰۲/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
under line

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی