تکنولوژی های ارتباطی

گزارش جلسه 9

يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۴۴ ق.ظ


سلام


بدون تعریف هر گونه جزئیاتی سریع بریم سر مباحث مطرح شده جلسه نهم که خیلی پر بار بود چون اکثر دوستان یک تکنولوژی جدید سر کلاس معرفی کردن.

چراغ اول رو خانم موحد زاده با معرفی برنامه Goodreads روشن کردند.این نرم افزاز قابلیت های فراوانی در زمینه کتاب خوانی چه به زبان لاتین و چه به زبان فارسی را دارا است.این برنامه امکاناتی از فهرست مطالب خوانده شده،مطالب مرتبط،علاقه مندی ها و حتی اظهار نظر درباره ی بخش های از کتاب را در اختیار شما قرار میدهد.


تکنولوژی بعدی Insta grok بود که توسط خانم لکی زاده معرفی شد.این نرم افزار برای کمک کردن به شما برای ارائه کنفرانس های علمی،دقیق،منظم بهترین گزینه است و به شما برای اجرای پرژه نقشه راه و برنامه میدهد.


خانم یگانه به معرفی برنامه بیسفون که برنامه ای اجتماعی است و کارکرد آن اشتراک عکس است اشاره کردند.


در ادامه بنده به معرفی سایت Netfilx پرداختم. باخرید اشتراک از این برنامه شما میتوانید به تمامی فیلم های که بر روی این کره خاکی چه در ژانر های مختلف ساخته شده دسترسی داشته باشید.لازم به ذکر است که این سایت در ایران غیر قابل دسترسی است.


برنامه بعدی برنامه ایرانی پونیشا بود که توسط اقای شیخ رضایی به ما معرفی شد.این برنامه مربوط به موضوعات کار و بازار یابی است و برای استفاده بهتر و ماثر تر شما باید یکی از 3 سرویس ارائه شده یعنی طلایی،نقره ای و یا برنزی را خریداری کنید.


حال نوبت به خانم محلاتی رسید تا یکی از برنامه های مفیدی که در جامعه فیلتر است را معرفی کند و آن برنامه برنامه نبود جز   Meet up همانطور که از اسم برنامه بر می آید این برنامه مربوط به میتینگ های جمعی و اجتماعی است.


یکی دیگر از برنامه های ایرانی توسط آقای سعیدی معرفی شد .

پیام رسان سروش که توسط سازمان صدا و سیما طراحی و ساخته شده و شبیه برنامه تلگرام است.


و در آخر آقای ابراهیمی برنامه Zeloo را که نوعی تبدیل شدن گوشی های هوشمند در محیطی محدود و نزدیک بهم مثل سالن های اجتماعات به بیسم است را معرفی نمود.


اقای نارنجی هم به واسطه فعالیت های هنری که داشتند هم یک نمونه از مستندات خود را که در باب موسیقی بود به ما نشان دادند.

برای جلسه بعد قرار شد سرکار خانم زیبایی به ارائه برنامه ای در باب تکنولوژی های ارتباطی بپردازند.

 در ادامه قرار بر این گشت کههم کلاسی های محترم خانم ها حسینی ولد و تاجداری به ترتیب 5 دقیقه در باب موضوعات flickr و One X صحبت کنند.

استاد نیز جلسه بعد نحوه تبدیل کردن pdf به فایل word را به ما آموزش خواهند داد.


در آخر کلاس استاد اضافه کرد برای هفته بعد با برنامه zetero آشنا شوید.


*دوست عزیز توجه داشته باش که این مطالب به طور خیلی خلاصه بیان شده،اگه تمایل بیشتری برای آشنای با هر یک از این برنامه ها داشتی دمت گرم خودت برو دنبالش و از منابع دیگه اطلاعات جمع کن.موفق باشی.

۹۶/۰۲/۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
under line

نظرات  (۱)

۱۳ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۰ سحر احمدوند
دو جمله آخر گزارش خیلی خوب بود. کلی خندیدم :))))))))))))))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی