تکنولوژی های ارتباطی

جلسه سوم_تفاوت

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۲۲ ب.ظ


گزارش جلسه چهارم با گزارش های جلسه قبل کاملا فرق داره


گزارش های قبلی فقط یک گزارش معمولی و ساده بود ولی گزارش این دفعه کاملا دگرگون شدس.


این که چرا این گزارش با گزارش های قبلی متفاوته بر میگرده به این که استاد جلسه گذشته چند نمونه از گزارش های بچه ها رو به طور تصادفی برامون خوند  گزارش های بچه ها خیلی خودمونی و جالب بود همین علت مسبب آن گشت که منم  نحوه گزارشم رو عوض کنم.


قبل از اینکه به آنچه که در هفته گذشته در کلاس گفته شد بپردازم باید بگم که هر چه بدبختی،بیچارگی و فلاکتی که ما تو زندگی میکشیم زیر سر این تنبلیه .

جونم براتون بگه که ما خواستیم از اول گزارش هامون رو این تیپی بنویسم سختمون اومد، گفتیم گزارش کی نوشته کی ننوشته و از این چرته پرتا.....

بعدا دیدم که ای دل غافل نگو استاد با همچین متن های حال میکنه و از این صحبتا ...


علی ایو حالن جلسه سوم هم شروع شد و دوستان کما فی السابق دیر و زود میرسیدن سر کلاس و از اونجای که جمعیت کلاس ما ماشالله زیاده این امر خود باعث بر هم خوردن نظم عمومی و اختشاش در روند کلاس و حرص خوردن استاد میگردید.

از طرف دیگر از اونجای که بنده در بعضی موارد،کمی تا قسمتی ابری نمیتونم عین بچه آدم بشینم سر کلاس در حین روند آموزشی استاد یکسری شیطنت های انجام میدادم .

 از بخت و اقبال روشن و طالع بلند بنده،استاد شب گذشته به هر دلیلی دچار کم خوابی مفرط گردیده بود در سر یکی از تکه پرانی های بنده در جمع ما را سکه یک پول نمایید.



بله

دیگه بریم سر اصل مطلب که سه نشه...

استاد طبق جلسات گذشته بیخیال این زبان مورس نشد و دوباره بر فراگیری این زبان پرتمتراخ تاکید ورزید و بعد از آن یک تمرین مختصر از تایپ ده انگشتی.

مطلب جدیدی که ما در جلسه گذشته فرا گرفتیم درباره گوگل ترنسلیت و ترنستیت بود .

کلهم این ابزار آلات گوگل خوبه یاد بگیرد فردا به کارتون میاد و در آخر ما باید گزارش سوممون را اختصاص میدادیم به این موضوع که چرا یک شبکه (چه اجتماعی-تلویزیونی) به صورت رایگان به ما خدمات عرضه میکند و منفعت این شبکه ها از این کار چیست؟

که بنده متاسفانه در گزارش سومم هیچ صحبتی در باب این موضوع نکردم.

انشالله در گزارشات بعدی به بررسی و تحلیل این موضوع خواهم پرداخت.


و من الله التوفیق

۹۵/۱۲/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
under line

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی